torsdag 30 oktober 2008

Första inlägget...

Hej!

Här är alltså mitt första inlägg i bloggen..
Denna blog är inte tänkt att användas så som en blog egentligen används, utan mest för att ladda upp bilder.
Har letat lite efter en sida där man kan lägga upp foton på nätet så som facebook, men utan communityt
(är inte så förtjust i cymmunity's, eftersom man alltid har hur många inlägg som helst att svara på och så slutar det alltid med att man fastnar framför datorn i flera timmar...),
men utan att hitta något direkt bra, så jag testar lite här istället...

Förmodligen kommer jag snart även "glömma bort" denna sida med och inget nytt kommer att läggas upp.
Eller så vänder det helt och jag börjar blogga på riktigt.. (-Men det tvivlar jag starkt på)
Vi får se vad som händer.

So long!
//Leffe

1 kommentar:

Anonym sa...

buy wow gold Terrain that has been vastly altered by magic and the ravages of war also appear in the game.
The razed city of Dalaran, encased in a protective magic shell, is a painful reminder of the
devastation of the Reign of Chaos, buy wow gold while the infested Eastern and Western Plaguelands are filled with