måndag 12 oktober 2009

Hollywood- fest

Den 3 oktober var det dags för fest igen. Denna gång var det Jessica som fyllde 20. Temat var hollywood och festen höll på till kl. 06... Och Bengt fick vara med hela natten som alltid.

Några av gästerna på festen var Britney Spears, Lara Croft, Indiana Jones, Gollum, Ali G och Jokern.

Några bilder från festen finns på min andra blogg http://kurvan.blogspot.com/.

Men de flesta bilderna hittar du på http://www.flickr.com/sluggos.

-Där kommer fler bilder läggas upp allt eftersom, då det finns en gräns för hur många bilder man kan lägga upp åt gången..

//Leffe

Inga kommentarer: